Fånga dagen

God morgon, igår eftermiddag åkte vi till bvc för att vaccinera oss mot Svinis. Melker var otroligt duktig! I skrivande stund är Marcus på vårdcentralen och blir vaccinerad han också. Lite ont i armen har vi alla tre. Hoppas Marcus klarar sig lika bra då han har match imorgon. Det känns bra att vi nu tagit denna spruta. Malin, du måste också göra det!



Denna lilla skylt hänger på handtaget på vår sovrumsdörr. Jag ska lyda detta råd idag. Vi ska åka till landet efter lite morgonbestyr. På landet ska jag göra mitt bästa för att fånga dagen. Hoppas på att få kratta lite löv och rensa hjärnan. Ikväll ska vi fira Melkers farbror Ante som fyller år .

Nytt inlägg kommer i kväll.

Försök ni också att fånga dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Man behöver den påminnelsen då och då! Att fånga dagen och leva i nuet.

Nu skall jag fånga denna lördag med att åka på matmässa, dricka en drink i skrapan (har du inte varit där! Dn mesta NY känslan man får i detta i land!)samt gå på Winnerbäck konsert!



Kramkram

2009-11-07 @ 10:08:03
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hejsan Lotta! Hoppas ni får en skön helg på landet. Vi har varit på leksaksmuseet idag och kollat på teater om Nicke Nyfiken. Vet inte om det är att fånga dagen, fast lite kanske. Vi var ju inte hemma och tvättade i alla fall. Kram kram Giggi

2009-11-07 @ 15:28:01
Postat av: Maribella

Bra Lotta!! Stanna upp och fånga dagen, eller varför inte varje minut!?!

Kram

2009-11-07 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0