Hälsodag

God morgon,



Denna bild tog jag i New York när jag var där (för jag har varit där :-)) Dessa äpplen prydde hotellets frukostbord. Tänkte att bilden är passande för den dag jag har framför mig. Jag ska ägna dagen i hälsans tecken. Jag och min personal ska tillsammans med Previa ha en hälsodag. En dag om kropp och själ. Tror och hoppas att det blir en inspirerande dag. Hoppas även att den skall ge mig energi att ta tag i min egen hälsa. Något som är eftersatt. Tar mig inte ens tid längre att gå till sjukgymnasten. Jag måste bli bättre på att ta hand om mig själv. Både ta hand om kropp och knopp. Har höga förväntningar på  denna torsdag.

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0