Lördag på landet

Gokväll på er,



Medans vi jobbade på tomten roade Melker sig genom att sjunga. Han älskar musik och tog ut en cd-spelare samt cd-skivor. Cd-spelaren gick inte att sätta på då det inte fanns tillgång till el. Detta gjorde inte ett dugg. Melker satte på en skiva och sjöng själv. Bara lite fantasi och en enorm kärlek till musik som behövs. Vi tillbringade hela dagen utomhus. Fick massor gjort på tomten. Antagligen kommer jag att vakna med träningsvärk imorgon :-))



Ante, dagens födelsedagsbarn. Han bjöd på god middag. Trevligt trevligt!



Svärmors födelsedagstårta. Nu sitter vi här mätta och belåtna och tittar på Dansbandskampen.
Jag bloggar för att spara tid. Är nämligen trött så det förslår. Lantluft sammantaget med hårt slit på tomten har den inverkan på mig.

Bara Dansbandskampen är slut så bär vägarna mot våran del av huset och till sängen. Melker sitter som klistrad, varför det inte är någon idé att föreslå att gå till sängs innan programmet är slut...

Må så gott


Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Hej hej! Kul att du hittade in till mig! Så hittade ju jag hit också! :) Alltid kul med nya bloggar att läsa.

Hälsar Anna i Philadelphia

2009-11-08 @ 15:20:27
URL: http://www.annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0