Mycket nu!

Hej och god förmiddag,  jag är ledig och har Lillfisen hemma från dagis. Jag som älskar att vara hemma har svårt att njuta av detta idag. Har en oro i kroppen och en hjärna som går på högvarv.



Malin min älskade dotter pratade jag med imorse. Även hon har endel som hon går och funderar över. Innebär såklart att jag fick änmer att tänka på. Nu är det att vara lösningsfokuserad som gäller. Problem är ju till för att lösas. Allt kommer att ordna sig. Vaccinationsspruta mot sådant som bekymrar. Det vore nåt det!

Melker som fick välja vad han vill göra idag valde:
1. äta en grötfrukost
2. titta på en av sina dvd-filmer.
3. titta lite på Bolibompa
4. leka
5. cykla

Efter lunch står således cykling på agendan. Ut och få lite luft. Möjligen slår det bort det som bekymrar. Fungerade inte genom att dammsuga. Inte heller genom att skura golv. Det kommer med all säkerhet fungera med lite luft och genom att springa efter en cyklandes Lillfis.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0