Samverkan

Hej på er,



Idag måste ämnet i dagens inlägg komma att handla om samverkan. Jag känner mig evigt tacksam över den samverkan vi föräldrar har gällande våra hockeygrabbar. Samverkan underlättar grymt. Ikväll kan jag redogöra för flera exempel på detta. Jag arbetar heltid och hann banne mig inte köra grabbarna till Nyköping.

1. Marcus fick skjuts av Elias mamma till Scaniarinken.
2. Marcus fick skjuts av Martins mamma  från Scaniarinken till Nyköping.
3. Marcus får skjuts av Kaspers mamma från Nyköping ända hem.

Kläderna från Newbody (se ni på blden ovan) anlände idag till Scaniarinken. Elias mamma var så snäll och såg till att jag fick mina påsar. Hon var på plats och tog sonika hem dem till sig.

Samverkan underlättar. Detta oavsett om det är mellan föräldrar, vänner, arbetskamrater eller med dem man lever och älskar.

Thank God för samverkan!


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Axel fick matchstraff, bor ju hos barnafadern i veckan så jag klarade mig undan Nyköpingsresan :o)

Med Lukas hade vi en av hans bästa kompisar som spelade i samma lag som vi samkörde med, med Oskar och Axel har vi inte haft någon, tråkigt!

2009-11-25 @ 10:50:25
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0