Frusen

Hej på er, då är det kväll och snart övergår denna lördag till söndag.



Idag har jag deltagit i samfällighetens städdag. Fy farao vad kallt det var, trots långkalsonger. Frusen så in i norden var jag glad att få smita iväg till Scaniarinken för att hämta hem grabbarna efter träning. Bilen värmde gott :-))



30 minuter innan städdagen skulle avslutas fick vi besök av Gisela och Rebecca. Ett bra skäl att gå in i värmen lite tidigare... Härligt att få ses igen! Melker som är några månader äldre än Rebecca är kortare än henne som ni kan se på bilden.



Till fikat testade vi bl.a dessa kakor. Farligt goda tyckte både barnen och vi vuxna.



Middag hemma hos familjen Westberg blev en bra avslutning på denna lördag. Vi grillade trots busväder.

Nästa helg är jag inte i Sverige. New York närmar sig med stormsteg. Trots detta känns det helt overkligt, precis som att det inte är jag som ska åka. För stort att ta in på något vis.

Att ha ett barn som flyttat hemifrån kan vara skönt på så sätt att man inte längre behöver kivas om städning och annat. Men jösses vad jag saknar min dotter! Hon jobbar så mycket och har så sena arbetstider att det är svårt att få till det där naturliga umgänget. Detta måste ordnas!

Godnatt  & Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0