Halvdag

God eftermiddag,
sitter hemma i vårat fina kök. Klockan är bara 13.30. Melker och jag har redan kommit hem från arbete och dagis. Jag har det bra och slutade redan kl. 12.10 idag p.g.a av att det är helgdag imorgon. Att bli
rik på tid tycker jag om.



Innan dagishämtning åkte jag till en däckfirma för att byta till vinterdäck på bilen. Byte av däck ansvarar jag för i min familj. Eftersom jag är kass på att klara av detta på egen hand betalar jag för att få tjänsten utförd. 200 kronor kostar skifte av däck. Värt varenda krona. Ärligen skulle jag kunna betala mer för den tjänsten. Med vinterdäck på känner jag mig nu lugn.

Eftermiddagen skall ägnas åt att städa & packa. Vi ska åka ut till landet. Då jag vill slippa städa när vi kommer hem igen väljer jag att göra det innan vi beger oss.

Jag hoppas på en bra helg. Hoppas att ni alla får det.

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0