Hemmakväll

Hej på er, äntligen har jag en hemmakväll utan avbrott. En hemmakväll utan att behöva gå ut genom dörren. Jag är en riktig hemmaråtta som behöver få vara just hemma. Så fort jag kom innanför dörren efter denna dag kände jag vilken bra kväll detta skulle bli. På sistone har det varit lite för mycket inplanerat på kvällarna för min del.



I denna sal har jag nu tillbringat 2 dagar. Jobba smartare i office 2003. Jag är urdålig på att hantera datorn och dess finesser, som faktiskt finns. Har lärt mig massor. Ska försöka praktisera det jag lärt mig. Lite nytänkt finns även med i mina funderingar vad gäller att "jobba smartare". Tempot på kursen var aningens lite för högt för tröga mig. Detta till trots fick jag med mig endel kunskap hem.



Idag är det 71 dagar kvar till julafton. Marcus kom hem med Bingolottos julkalender som vi ska sälja för att stödja ungdomshockeyn i Södertälje Sportklubb. Vill någon köpa en kalender är det bara att hojta till. Julkalendern kostar 50 kronor.

Sitter i soffan med Marcus och tittar på fotbollen. Heja Sverige & Malta!

Fasiken vad skönt det är med en hemmakväll!

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Livet med tre

Räcker upp handen! För här är en till hemma-mys råtta!! Finns inget härligare än en mysig hemmakväll i soffan.. dock kan jag leva utan fotboll i soffan ;-) Hade inte ens koll på att det var match i dag.. så är det när mannen är bortrest ;-)

2009-10-14 @ 22:07:00
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Livet med tre

Räcker upp handen! För här är en till hemma-mys råtta!! Finns inget härligare än en mysig hemmakväll i soffan.. dock kan jag leva utan fotboll i soffan ;-) Hade inte ens koll på att det var match i dag.. så är det när mannen är bortrest ;-)

2009-10-14 @ 22:07:51
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Sirpa

Samma här, hemmaråtta var ordet.

Men ändå skönt med miljöombyte snart. Tänk att se stan man endast sett på Tv innan, alla hus & byggnader som sveper förbi i t ex CSI NY.



Jag tingar gärna en kalender!

2009-10-16 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0