Lång fredag

God fredagskväll på er, denna fredag har varit lång och än är den inte slut.



Gick hemifrån kl. 07.00 i morse. Har haft teambuildning i Liljeholmen med min personalgrupp. Till min hjälp hade jag en fantastiskt duktig kvinna från Previa, som jag för övrigt har ett oerhört stort förtroende för. Dagen blev väldigt lyckad. På bilden ser ni ett vinnande mästerverk. Ett resultat från en teambuilding övning.



På väg hem efter avslutad dag i Liljeholmen kunde jag konstatera att jag satt ensamen i tunnelbanevagnen. Vart var alla människor kan man undra ?  Kom hem kl. 17.25. Kl. 17.32 åkte vi till Scaniarinken för att lämna Marcus som har träning. Hemma igen kl. 20.00 efter att ha ätit middag ute och handlat på Ica Maxi. Lillfisen är nattad och sover sött. Jag väntar på att klockan ska bli 21.30. Då skall jag påbörja färden till Scaniarinken, grabbarna skall hämtas  efter träningen kl. 21.50. 



Dagens köp är denna choklad. Mitt lördagsgodis. Har ingen aning om den är god . Blev dock lite nyfiken på den.

Må så gott

 


Kommentarer
Postat av: maribella

Nej Lotta, den är inte god....den är underbar!!

Kram

2009-10-09 @ 22:24:19
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Maribel, håller med dig. Jösses vilken underbart god choklad!

2009-10-10 @ 20:16:07
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0