Ledig förmiddag

God förmiddag på er,



Idag har jag valt att lyxa till det med en ledig förmiddag. Valde att ta ledigt istället för att arbeta hemifrån. På så sätt har jag hunnit med en väldig massa här hemma. Allt från att sätta upp en "Välkommen" skylt i våran hall till att städa. Hade jag istället valt att arbeta hemifrån hade inget av detta blivit utfört här hemma. Känner mig som en riktig vinnare :-))

Jag är inbokat på ett möte i Stockholm efter lunch varför jag valde förmiddagens upplägg . Enklare att ta sig till mötet hemifrån. Vidare är en sönderhackad dag på jobbet är värdelöst. Komma dit för att snart gå därifrån.

Ikväll får vi storfrämmande här hemma. Både Sirpa och Malin kommer hit. De båda kommer att mötas av  "Välkommen" skylten som jag tycker så mycket om. Malin sa att hon längtar efter min mat ?????? Tror faktiskt att hon kommer för att hon längtar efter sin familj och inte min mat :-)) Sirpa och jag ska planera våran snart stundande resa till New York. Som ni förstår har jag en trevlig kväll att se fram emot.

Nu skall jag bege mig mot tunnelbanan. Vill hinna få lite egentid i Stockholm innan mötet.

Må så gott



Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Hörru du´ru: Mammas mat är mammas mat oavsett vad andra tycker om just din matlagning. Glöm aldrig det!

Hur skall du få Marcus kläder. När kör du till rinken nästa gång?

Ha en underbar dag min vän!

2009-10-01 @ 11:08:03
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Fembarnsmamman

Vad bra att du valde en ledig förmiddag och lite egentid i Stockholm. Det var du väl värd!

2009-10-01 @ 19:07:51
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/
Postat av: Mammaxtre

Marie KJ, kanske kan din make ta med dem till jobbet på måndag? Annars kan jag komma förbi en sväng hem till er på söndag.

2009-10-01 @ 20:02:50
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0