Slut för idag

Hej på er, jag är äntligen hemma. Har haft ännu en lång dag i ett högt tempo.



Gick upp redan kl. 05.15 då jag skulle åka till med tunnelbana till Hallonbergen. Försent ville jag inte komma varför jag åkte lite tidigare än nödvändigt. Jag har aldrig varit i Hallonbergen tidigare. Sug på namnet för en stund "Hallonbergen". Namnet är oerhört fint och skulle kunna spegla en ort med berg och hallonbuskar. Så bra var det tyvärr inte. Namnet är fint,  men hujedamig vilken trist upplevelse. Datakursen dag 1 var dock oerhört bra. Vid tunnelbanan fanns även en mataffär vilket gjorde mig glad då jag behövde handla innan hemgång. Två tunga matkassar släpade jag med mig hem från Hallonbergen. Mina armar är nu längre än tidigare idag :-)

Väl hemma åt jag middag med min familj (de som bor hemma). Därefter var det dags för mig att gå på styrelsemöte. Sitter med i samfällighetens styrelse. Kom hem ca. 22.45 därfrån, vilket är galet sent! Kärleken var också han uppbokad ikväll varför Marcus, som tur var hade en träningsfri kväll, fick den äran att natta sin lillebror. Tack Marcus för hjälpen.

Nu måste jag varva ned för en stund innan det är dags för mig att släcka lampan.
Slut för idag, tack för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0