Söndagsmys på landet

Hejsan hoppsan alla bloggläsare. I dag åkte vi till landet för att fira Leif (svärmors sambo) som fyller år på onsdag. Härligt att komma ut till landet om än bara för några timmar. Härligt att få umgås med Svärmor, Leif och Ante. När vardagen nu tagit över ses vi inte lika ofta som vi skulle önska.



Detta var våran present till Leif. En underbar fågelbok som avviker från mängden. 150 utvalda fåglar, vilka finns i Sverige. Otroligt vackra bilder med text och beskrivning om varje fågel. Det som gör boken extra rolig är att det  genom ett knapptryck  går att lyssna på varje fågels egna unika fågelssång.



Leifs barnbarn Totte var på besök. På bilden ser ni två busungar bada bubbelbad.



Söndagsmys i ordets riktiga bemärkelse. Jösses vad mysigt! Tack snälla svärmor för god mat och underbart god tårta.

Imorgon påbörjas en ny arbetsvecka. Mitt mål för morgondagen är att vara effektiv som tusan. Dåliga samveten skall bort från skrivbordet :-))

Må så gott och stort tack för att ni kikat in.

Kommentarer
Postat av: maribella

Åh, brasa!!

Det ska jag ta och fixa en i veckan! Jag älskar att elda!!

När åker ni till NY? Är så avis på dej som verkligen kommer iväg! Själv är jag (och har varit ett bra tag) i drömmarstadiet ännu!!



Kram

2009-10-11 @ 22:08:45
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Mammaxtre

Maribel, vi åker till NY den 21 oktober. Drömmar tar oss dit. Drömmar ska man hålla fast vid, de leder en framåt. Så sluta inte drömma. Kramkram

2009-10-12 @ 06:50:39
URL: http://mammaxtre.blogg
Postat av: Livet med tre

Åh vad mysigt det är med kamin! Vi har en men har inte kommit igång och eldat i den ännu.. Appropå din kommentar om Polarns kläder så hade jag ingen aning om att kappAhl fått så bra betyg.. helt klart värt att kika på. Stövlarna och regnkläderna har jag hört talas om.. Ska oxå kollas upp sen när det är dagis dax för vår lille :-) Tack för tipsen.. Kramar!

2009-10-12 @ 11:38:59
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Frida

Att mysa på helgerna med dom man älskar är det BÄSTA jag vet..

Hoppas att måndagen varit bra den oxå trots att vardagen är här.

Kramar<3

2009-10-12 @ 19:17:25
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0