Rynkor

Hej och god kväll på er, som vanligt har dagen rusat iväg. Vid en summering önskar jag att jag hunnit med mer än jag gjort. I skrivande stund förbereder jag middagsmaten för i morgon. Jag behövde inte ta hockeykörningen ikväll. En hockeytokig pappa ville titta på träningen. Tack Renis, jag har redan åkt till Södertälje tre gånger fram och tillbaka idag och är glad att slippa ännu en tur och retur resa dit. Malins presenter är inhandlade. Tror hon ska bli nöjd. Jag är snygg i håret och Lillfisen hämtades mycket tidigt på dagis. En bra dag blev det, trots en massa bilkörning....



Dagens inköp till mig själv blev produkterna ni ser på bilden. Dessa produkter är apotekets och dem tycker jag mycket om. 

Jag börjar bli rynkig. Ser att det börjar smyga på mig. Tydligt såg jag det i spegeln hos frissan idag. Jag är en soldyrkare, och har bestämt mig för att gilla läget och tycka om dem, rynkorna alltså! Jag har älskat och njutit av varje sekund jag fått i solen genom åren. På så sätt förstår jag att jag påskyndat processen. Vidare kommer jag aldrig kunna avhålla mig från att vistas i solen. Att lapa sol är att njuta av livet.

Tack för att ni tittade in.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jag tror generna har större roll än solen! Min pappa och hans soldyrkande systrar har inte en rynka. Jag hoppas brås på dom och solar också vidare :o)

2009-09-30 @ 22:11:23
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0