Mardrömmar

Som jag längtat efter denna helg, alldeles underbart att den är här.



Har sovit extremt oroligt inatt. Har haft mardrömmar om denna färja med min son ombord. Vaknade ett flertal gånger och var nära att gå upp för att titta på text-tv för att försäkra mig om att inget hänt. Kulingvarning i kombination med att jag hörde på nyheterna om en Tromb som ställt till det på Gotland. Jösses vad orolig jag har varit.



Eftersom vi är på landet får det blir en dagens båt bild.



Jag är en urusel fotograf (Malin har rätt gällande detta).  Bilden ovan är ett misstag som blev rätt ok ändå. Meningen var att ta en bild på mina stövlar :-)) Ingen mästerfotograf som sagt.



Under dagen har denna skobeklädnad gällt.



Ikväll får det bli denna skobeklädnad.

Vi ska på 40 års fest ikväll. Skorna ovan ska jag ha men vad jag ska ha till har jag ännu inte bestämt. Nu ska jag börja göra mig i ordning. Melker ska sova hos farmor & Leif.

Trevlig kväll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0