Fatboy & Anna Anka

Hej och god kväll på er alla ni som hittat hit,

Jag skulle så gärna vilja investera i en Fatboy till landet. En svart eller röd. Den skulle passa så bra och vara så mysig att koppla av i. Möjligen till sommaren eller kanske till jul, eller inte alls. Vi får se.... Bara för att man vill ha betyder ju inte att man måste köpa....



Alla pratar om Anna Anka. Hur många har inte sagt till mig - Du måste bara se Svenska Hollywood fruar!  Oavsett vad man tycker om denna kvinna så har hon genomslagskraft. Ikväll skall jag för första gången se programmet och bilda min egen uppfattning. Att döma av bilden ovan så har hon är väldigt snygga armar.

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0