Han kan faktiskt cykla!

Hejsan svejsan, en käck början på kvällens inlägg :-))




Nu är även vinterkänga till Melker inhandlat. I alla år har vi köpt just denna vintersko som ni ser på bilden ovan. För några år sedan fick denna känga bäst i test av Råd och Rön. Den är riktigt bra till ett mycket bra pris. Finns i färgerna rosa, gröna eller svarta. Kan inhandlas på Coop och nu till en kanonpris. Lite reklam för en bra känga, skulle Coop veta...



Ett av mina mål denna helg var att lära Melker att cykla utan stödhjul. Förberedde honom mentalt genom att under veckan som gått ta bort stödhjulen. När jag väntade Melker hade jag funderingar över om jag skulle orka lära ett barn till att cykla. Var inte purung och hade redan lärt två barn att cykla, och en massa annat som ingår i moderskapet. Det faktumet att jag inte var ung föranledde en massa funderingar om ork. Idag har jag svaret på denna fundering. Jag orkade, trots dåligt flås. Han lärde sig väldigt fort må jag säga. Så otroligt duktig! Nu måste vi öva på att klara av att sätta sig på cykeln utan hjälp. Melker hade storpublik och därmed stort stöd under tid för träning.



Urgulliga Maja på Melkers bil. Tror att hon blev påkörd två gånger innan Melker fann balansen...



Ett vårtecken hemma på vår tomtplätt denna varma och soliga septemberdag

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Giggi

Heja Melker friskt humör det är du som susen gör Melker Melker Melker!!!

2009-09-19 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0