Hemma hos Malin

Gokväll på er alla, sitter hemma hos min dotter Malin i väntan på att hockeyträningen tar slut och gossarna skall hämtas för hemfärd. Tänk att jag har en dotter som har eget boende, vart tog tiden vägen???
Jag har överlämnat en inflyttningspresent till henne i kväll. Jag och kärleken bestämde oss för att ge henne en dammsugare. Hon blev glad.

Känns väldigt skönt att sitta i soffan hemma hos min dotter och blogga medans hon lagar middagsmat. Jag kan konstatera att ansvarstagandet för boendet inte går att jämföra med när hon bodde hemma. Till min stora glädje är det ordning här. Till och med sängen är bäddad :-) Ingen mamma som tjatar och gnatar om att rummet måste städas, då städas det. Var det måne så enkelt.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Giggi

Gratta Malin till lägenheten..Måste vara skönt att se att hon kan om hon vill.. Känner igen det där.. Kram Giggi

2009-09-02 @ 22:29:17
Postat av: Giggi

Gratta Malin till lägenheten..Måste vara skönt att se att hon kan om hon vill.. Känner igen det där.. Kram Giggi

2009-09-02 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0