Jag tillstår

God morgon på er denna soliga lördag,

Jannike Björling. Foto: TV4


Jag har i tidigare inlägg stuckit ut hakan och ifrågasatt tv4 över deras val av kändisar till programmet kändisdjungeln. Jag kan inte begripa varför de valt Jannike Björling som en av deltagarna. Denna åsikt står jag fast vid. Dock tillstår jag efter gårdagens program att hennes insats i vattenkistan var grym!

Katarina Hultling. Foto: TV4

Katarina Hulting blev igår utröstad av svenska folket och fick åka hem. Varje gång jag ser henne i rutan går tankarna till min kära far som bor i himlen. Min pappa tyckte att hon var snyggaste kvinnan, hans favorit  i tv-rutan, helt klart. 

Blev klar i tvättstugan ca kl. 23.30. Det blev galet sent, men vad skönt att slippa i kväll J

Må så gott



Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Har ni tvättstuga i sammfälligheten? Det skulle jag så gärna ha, med mangel. Men varför väljer du att tvätta en fredagkväll?!

2009-09-19 @ 08:50:54
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Jag måste också erkänna att jag följer kändisdjungeln.. Irriterar mig inte på Jannike men tycker att Rafael Edholm är snudd på obehaglig, det känns som att han kommer att få ett psykbryt snart..

2009-09-19 @ 16:32:35
Postat av: Mammaxtre

Marie KJ, vi har tvättstuga med mangel i våran samfällighet. Jag valde att tvätta en fredag för att slippa göra det idag (lördag). Varför jag valde dessa dagar är för att det är fler än jag som gillar denna tvättstuga. Svårt att få tider.

Kramkram

2009-09-19 @ 20:06:05
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0