Renovering pågår

Äntligen har jag släppt alla MÅSTEN för ikväll. Har slagit mig ned i soffan för att skriva detta inlägg. Tv.n är påslagen och jag kan inte förstå varför Jannike Björling är med i kändisdjungeln. Man kan undra om tv4 hade svårt att få ihop kändisar till detta program.



Renoveringen av duschrummet på nedreplan är efter en paus under sommaren åter i full gång. Bilden ovan är tagen i vardagsrummet som delvis är rörigt då det förutom verktyg även är belamrat med ny inredning till duschrummet. Inklämd bland allt möjligt står min fina fina ljuslykta. Jag ser framemot när det är ordning & reda igen så att lyktan får komma till sin rätt. Dock är jag inställd på att det kan ta sin lilla tid. Tiden är knapp när man arbetar heltid. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.....

Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Fembarnsmamman

Jag tror också det var svårt att värva riktiga kändisar till kändisdjungeln, känns mest som avdankade B-kändisar...



Lycka till med renoveringen!



Kram från fembarnsmamman.

2009-09-17 @ 22:14:07
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Vad ska ni ha för kakel? Färg? Underbart med nya badrum!

Trevlig helg på din vännen min!

2009-09-18 @ 08:56:17
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Mammaxtre

Vitt kakel på väggar i kombination med gråsvart golv som ska krypa upp på ena väggen som en fondvägg. Vi är som bekant svart/vita jag och du vet vem.

2009-09-18 @ 20:06:58
URL: http://mammaxtre-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0