Telefon




Hej på er, ikväll har jag pratat i telefonen i 1 tim 5 min (i sträck) När hände det senast? Möjligen när jag var ung och gick i skolan. Pratar i telefonen gör jag för övrigt oerhört sällan nuförtiden. När det väl händer handlar det om korta stunder i mobilen. Mitt i kvällens städbestyr ringde Marita. Vi har som bekant flera år att uppdatera varandra om, varför det blev ett låångt samtal. Jag som kände mig oerhört trött efter att ha nattat Melker, valde att trotsa tröttheten genom att städa Malins rum, det glömde du Malin :-)). När jag la på luren efter att ha pratat med Marita var jag fylld av positiv energi,  och tröttheten var som bortblåst. Jag är så innerligt glad över att ha fått tillbaka en kär vän i mitt liv. Nu tappar jag inte bort den vänskapen igen.

Nytt inlägg kommer imorgon för er som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0