Egentligen

Egentligen borde jag ut och motionera mig pigg då jag känner mig på tok för trött. Men jag orkar inte bege mig ut då vila hägrar. Jag vill bädda ned mig och bläddra i de tre (blanka) tidningar jag fått av Marie KJ idag. Jag har även en bok som jag gärna skulle vilja koppla av med innan John Blund dyker upp.

Min kropp skriker efter motion. Och jag förstår att motion skulle göra mig piggare. Men det får bli en annan dag....

Marcus är hemma efter att ha tillbringat några dagar hemma hos sin pappa. Malin som jag pratat med varje dag och som inte har varit hemma på väldigt länge, kommer hem ikväll. Hon sover hemma inatt för att hämta nya kläder.... Så kan det vara med vuxna barn. De kommer och går som de känner för. Jag ska invänta henne innan jag går och knyter mig. Om hon kommer snart vill säga...(hon sa inte vilken tid hon skulle komma hem)

Tjoho, nu kommer hon :-)

Vad skönt att ha familjen samlad igen, även om det bara blir för en kortare stund. 

Nu ska jag uppdatera mig lite om Malins nya boyfriend. Sen är det natti natti för min del.






 


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Sov gott vännen. Även min kropp behöver motion men jag kommer inte heller ut. I morgon ska vi passa Gino och Simba så då blir det långpromenad!

2010-04-12 @ 20:41:24
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Grodmamman

Känner precis som du och hade verkligen tvingat mig till att komma ut på en promenad nu ikväll. Då ringde makens far och behövde hans hjälp, så min promenad blev inställd. Men imorgon...!:)

Kram

2010-04-12 @ 21:13:38
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Jag ska oxå SNART ;) ut & bröja motionera hihi.. Vda mysigt att ha henne hemma..alltid roligt när man har de man älskar runt sig!!!

Kramisar<3

2010-04-13 @ 13:58:20
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0