Gäster

Härligt med helg må jag säga....



Rebecka fyller 5 år imorgon. Melker, jag och Kärleken var gäster på hennes kalas idag.
Förmiddagen tillbringades således i Norra Ängby.



Efter kalaset styrde vi kosan till Nykvarn. Där mötte vi upp familjen Westberg som ville visa oss en tomt de funderar på att köpa. De är sugna på att bygga hus. Bilden visar två lediga tomter. Just det, bredvid varandra. Jag är inte dummare än att jag förstår....



Efter Nykvarn åkte vi till landet. Familjen Westberg är gäster hos oss och stannar kvar över natten. På bilden ser ni urgulliga Maja sittandes i Melkers farmors soffa drickandes välling. Vi lånar hennes del av huset denna helg.

Vi har haft en trevlig kväll. Vi har ätit mycket gott, druckit mycket gott och ätit mycket gott igen. Männen har kikat i huskataloger och googlat hus på nätet :-)
Mycket husprat denna kväll. Trevligt att ha gäster som sover över.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Det låter som en mysig helg. Men vad är det jag skådar. Snö!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0