Bröllopsinbjudan

Tänk vilket oerhört utbud det finns av inbjudningskort till bröllop. Som ogift utan några som helst bröllopsplaner i sikte har jag inte behövt ge mig ut i djungeln av inbjudningskort. Dock har jag genom åren berikats med en och annan inbjudan.

Victoria och Daniels bröllopsinbjudan Foto: TV4

Så här ser en kunglig inbjudan ut. Bilden har jag googlat fram. Så nej, jag är inte bjuden J




Förra året fick vi denna inbjudan till bröllop. Den levererades genom bud. En oerhört fin inbjudan som jag aldrig kommer att kunna göra mig av med.



Denna kärleksfulla inbjudan till bröllop kom i brevlådan för lite sedan.

Oavsett vilken typ av inbjudan man får kan man inte bli annat än oerhört glad över att vara utvald att bjudas in. Alla inbjudningar är fina på sitt sätt.

Det ska bli så härligt att även denna sommar få gå på bröllop.    

                        



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh vad mysigt att få gå på bröllop, avis, hihi...

Alla mina vänner är redan gifta så det ser mörkt ut för min del;-)

Ha en bra kväll!

Kramis Sofia

2010-04-20 @ 21:00:47
URL: http://signe-1.blogspot.com
Postat av: Giggi

Bröllopsinbjudningar är en trevlig sak, bröllopsgäster ännu trevligare, varmt välkomna! The bride to be

2010-04-20 @ 22:42:50
Postat av: Maribella

Har du planer på att stå brud själv också??

Kram

2010-04-21 @ 08:20:45
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Emily

åh ja! bröllops inbjudningar finns det verkligen en uppsjö av :) och jag brukar alltid inspektera dem grundligt när jag väl får en eftersom det ligger SÅ mkt jobb bakom (oftast).

kram

2010-04-21 @ 09:24:36
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Gud vilken rolig inbjudan den i flaskan!

O jag håller absolut med att det finns massor av olika inbjudningar... :)

2010-04-21 @ 10:21:05
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: vivi

Så härligt, jag trodde först du skulle till det kungliga bröllopet!

2010-04-21 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0