Kolonistugor

I fredagsmorse när jag tog en långpromenad i väntan på matchstart gick jag förbi ett otroligt fint område med kolonilotter.

Innan jag träffade Kärleken och köpte radhus och därmed fick tillgång till världens finaste sommarställe, då hade jag en dröm om en kolonilott med stuga. Jag bodde i lägenhet och drömde om en tomtplätt. Drömmen var stark och jag hade som mål att så småningom köpa en kolonilott med stuga.









Dessa bilder tog jag under min långpromenad i Stora mossen. Det fanns så otroligt fina små stugor med rara små tomter. En fröjd att promenera i detta område mellan alla dessa kolonilotter.  

Må så gott mina bloggvänner


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är verkligen så mysigt där! när jag o tjejerna bodde i Bromma så var det i närheten av detta mysiga ställe :)

2010-04-06 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0