Stavlösa stavar



Häromdagen valde jag att delta i en tävling för att vinna ett par stavlösa stavar. Ni som följer min blogg vet att jag behöver komma igång med att motionera, men att jag har så hopplöst svårt att komma igång. Att vinna ett par stavlösa stavar tänkte jag skulle kunna motivera mig att just komma igång.

Igår fick jag en kommentar från tjejen som har tävlingen. Hon kikade in i min blogg för att se mitt inlägg om dessa stavar. Jag blev påmind ännu en gång om hur stressad och trött jag är. Jag läste tävlingsreglerna för fort. Blir så trött på mig själv. Ännu ett tecken på att jag måste få igång min kropp.

Nåväl. Nu finns det ett inlägg om Walking Trainers dvs stavlösa stavar. Tävlingen pågår till den 4 maj på denna blogg = http://ettdussinpannor.blogspot.com/ 

Försök vinna ni också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0