Vår


Idag har jag arbetat hemifrån. Tack och lov kom jag en bit på väg med det jag jobbat med idag. Uppdraget jag tagit på mig har gått trögt, men idag lossnade det. Tyvärr är jag ingen tekniktjej varför jag behöver ta till hjälp för att komma vidare. Men det får jag lösa imorgon. Nu finns det hopp iallafall :-)

Solen har varit  på besök hos oss idag. Satte mig en stund på eftermiddagen i min brassestol och blev upptinad genom skön värme från solen. Jag älskar att lapa sol. Det är avkoppling på hög nivå.

Efter en stund i solen tog jag tag i en av mina rabatter. Jag rensade bort det som var marktäckande då jag tröttnat rejält på vad det nu var. Nu är jag inne på att plantera Murgröna istället. Härligt med vår och härligt att ägna sig åt funderingar om murgröna :-)

Min magkänsla säger mig att min Lillfis kommer att vara sjuk imorgon. Hoppas innerligt att den känslan är fel.

Må så gott




Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vilken fin sol! Jag ska jobba hemma i morgon, har bokat lunch med Oskar på stan. Man får passa på!

2010-04-13 @ 20:33:30
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0