Melker och hans farmor



Idag har jag legat en stund i hammocken och läst klart Hypnotisören. Det var väldigt bra må jag säga. Jag trodde inte att det var en bok för mig och hade inte läst den om det inte var för Melkers farbror Ante. Han lånade mig den i förra veckan då han tyckte att jag skulle läsa den som hade semester. Jag fick således den äran att läsa den före honom. Jag är glad över att han stod på sig. Den var himla bra.



Iklädda pyjamasar intog Melker och hans farmor studsmattan ikväll. Rart tycker jag. Roligt tyckte Melker. Roligt, men svårare än man trodde (& jobbigt) tyckte svärmor.

Jag är glad över att Melker och hans farmor har en sådan god relation.

Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Åh, jag vill också komma igång med min nästa bok... Det är ju så härligt avslappnande när man är djupt inne i bokensvärld - hur spännande än handlingen är.



Ja, Melker och farmor är lyckligt lottade båda två som har varandra!



Kramkram

Ullis

2010-08-16 @ 18:45:22
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: mammaxtre

Ullis, bokens värld är en härlig sådan. Det håller jag med om. Vi är alla lyckligt lottade. Du har så rätt. Kram till dig.

2010-08-16 @ 22:19:52
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0