Studsmattan, en hit



Vi har fått en studsmatta av Marie KJ och hennes Magnus. Detta till barnens stora glädje. Studsmattan monterade vi ihop imorse. Här ser ni mina söner roa sig. Även jag och Kärleken har hoppat :-)



Idag har vi haft finbesök ute på landet. Familjen Andersson-Lindmark har tillbringat dagen med oss. På bilden ser ni Anna, Wiggo och Melker hoppa.



Vi tillbringade en stund vid lilla badet. Stunden på bryggan med goa vänner, glada barn, kaffe, smörgåsar, bullar, dagstidningar med bilagor samt skvallertidning, och med en sol som kikade fram, den stunden var väldigt trevlig. Fler sådana stunder står på min önskelista.



Systrarna Disa och Saga-Lee på bryggan vid lilla badet innan vi bröt upp för att gå hem. Väl hemma har vi umgåtts. Vi har hjälpts åt med att laga mat. Vi har ätit goda jordgubbar. Vi har haft det mycket bra helt enkelt.

Vi ägnade också en stund till presentöppning. Fyra av oss har relativt nyligen fyllt år. Detta firades såklart. Jag och Kärleken fick gemensamma presenter och vi blev så glada :-) Bilder visar jag i bloggen framöver.



Dagens båtbild. Denna bild tog jag på begäran av Melker. Han tyckte den vita båten var fin.

Nu är det kväll och gästerna har åkt hem. Det har precis börjat att regna.  Vilken tur att vi klarade oss från regn under dagen.

Mats och Anna, tack för en fin dag. Marie KJ och Magnus, tack snälla ni för studsmattan. Den blev en riktig hit.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vad bra att kunna återanvända saker där de kommer någon till glädje!

2010-08-02 @ 08:27:51
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Såna dagar & stunder är viktiga för själen..

Pussar<3

2010-08-02 @ 12:28:46
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själva för god mat och mycket trevligt sällskap. Kram kram

2010-08-09 @ 05:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0