Utomhus

Vilken fantastisk sensommardag vi fick i Stockholmsområdet denna lördag. Jag hade älskat att sitta och njuta av denna dag i en av mina solstolar. Men, jag valde att istället ägna mig åt att städa och storhandla. Men morgonen var alldeles perfekt. En morgon med grötfrukost utomhus. En morgon med familjen Westberg som kom på en morgonfika.

Vi storhandlade på IcaMaxi och använde självscanning. Något jag tycker är ett himla bra sätt att handla på. Storhandling med betoning på storhandling blev det för oss idag. Självklart blev det avstämning..... 134 varor och allt stämde, tack och lov :-)









Ikväll blev vi bjudna på middag hemma hos familjen Westberg. Vad det är gott med grillat och vad det är trevligt att bara få slå sig ned till bords. En otroligt god middag med gott vin samt en god Hallonpaj till efterätt bjöds det på. Vi gick inte hungriga därfifrån :-)

Idag har jag ätit frukost, lunch och middag utomhus. Det tycker jag är väldigt trevlig. 

Ha en fortsatt trevlig kväll alla ni som hittat hit. 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Det där med självscanning på ICA har jag oxå funderat på.. (speciellt när jag står i låånga köer till de vanliga kassorna:))!



Vad mysigt att komma till dukat bord hos goda vänner!



Kraam Jenny

2010-08-28 @ 22:49:57
URL: http://www.hemmapakrakered.blogspot.com
Postat av: Ensamma mamman

Va härligt med sensommar väder! Här har de regnat i stort sett hela helgen och kallt är de. Värmen har nog kommit och gått här hos oss.... Kram

2010-08-29 @ 09:49:37
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Maidi

Storhandling med avstämmning är aldrig roligt. Tur att allt stämde i alla fall.

Det är så lätt att något slinker ner utan att man tänker på det.



Maidi

2010-08-29 @ 13:26:34
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Jenny, jag rekommenderar dig att börja självscanna. Oerhört smidigt på alla de sätt.



Ensamna mamman, vad trist med regn. Igår hade vi varmt med sol. Idag har vi det lite kyligare. Hösten är på ingång.



Maidi, otroligt skönt att det stämde :-)

2010-08-29 @ 17:00:08
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Boktokig

Det är smidigt med självscanning, men jag drabbas alltid av avstämning när jag är som mest stressad och har handlat som mest. Jag undrar om apparaten känner av det! ;) Men jag skulle aldrig för alla avstämningar i världen byta tillbaka.

2010-08-29 @ 20:35:51
URL: http://boktokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0