Göra om göra rätt

Gokväll på er ni som hittat hit,

Min dag har varit en sån där dag som jag önskar att jag fick göra om, för att göra rätt. Har haft en urtrist dag. Finge jag göra om den skulle jag gärna göra det. Även dåliga dagar ska man försöka hitta positiva saker med dagen har jag lärt mig.



Idag träffade jag lilla Maja som var på väg till pulkabacken. Att träffa lilla Maja är alltid positivt. Jag är helt frälst i detta flickebarn. Hon är så otroligt gullig go och rar. Jag smälter.





Har sett en kvalmatch i Telgerinken mot Farsta idag. Det positiva med denna match var att SSK vann. Vinst med 7-1. Urdålig prestation av våra grabbar trots vinst (tycker jag). En match som stundtals gick i slow motion. De kan så mycket mer än vad de bjöd på oss på idag. Farsta skall ha en eloge. De gjorde en bra match med de förutsättningar de hade. De kom till matchen med 11 utespelare. Kort in i matchen bröt en av spelarna handleden. Så otroligt synd om den pojken. Då hade de endast två femmor att spela med. Jag tyckte synd om dem.

Middagsmaten blev lyckad och Melker har inte kräkts idag = också positivt :-)

Nu släcker jag ned datorn för idag. Nytt inlägg för er som vill imorgon.



Kommentarer
Postat av: Emily

men vilken härlig bild på ett säkerligem härligt barn :) hoppas din måndag blir hundra gånger bättre!

kram

2010-02-22 @ 11:13:14
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Axel har rensat garderoben och förhoppningsvis har min make med sig en påse pojkkläder samt några tidningar till dig i dag!

2010-02-22 @ 12:48:23
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Att se det lilla i livet ÄR positivt...hoppas att denna dag varit bättre.

Kram<3

2010-02-22 @ 18:45:19
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Emily, hej och tack för titten. Min dag blev hundra gånger bättre.



Marie KJ, din make berättade att han hade en påse som han tar med imorgon :-) Tusen tack! Marcus blir glad och så även jag. De rensar garderoberna ofta dina söner, det tackar vi för :-)



Frida, jag försöker att vara duktig på att se det lilla. Speciellt tråkiga dagar. Min dag idag blev bättre än den igår. Tack och lov! Tack för kommentar.

2010-02-22 @ 20:41:26
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0