- du ser...

Hej på er,

idag var det en kär kollega som sa till mig att hon tyckte att jag såg död ut. Tyvärr förstår jag vad hon menade. Och då ska ni veta att jag inte var osminkad. Det hjälpte dock inte ett smack :-(

Jag lider brist på sömn. Lillfisen är sjuk och spökar på nätterna + att vi har en tv i sovrummet, som måste stå på hela nätterna (grrr) + att jag har en hel del att tänka på. Då hjälper varken slingor i håret, färgade bryn eller mascara.

Trots detta elände så är jag så pass levande att jag finner något att vara särskilt glad för just idag. Idag är jag glad för att jag tog mig till jobbet. Glad för att jag  tog mig hem från jobbet, fasiken vad snö det har kommit! Glad över att jag slapp laga middagsmaten. Glad över att Kärleken vabbade så att jag kunde jobba, har extremt mycket att göra på jobbet. Glad över att dörren till skåpet i duschrummet kom idag, och den var inte trasig. Tredje gången gillt. 



Passade på att ta en bild på Malin ikväll. Mina söner är ofta med på bild i bloggen. Idag är det min dotters tur :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Den där bilden var inte godkänd mamma!

2010-01-28 @ 21:47:43
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: mamma

Malin gumman, det är inget fel på den bilden. Knasfia!

2010-01-29 @ 07:08:07
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Men Lotta. Varför låter du mannen kolla på TV när du sover. Säg NEJ! Jag skulle bli galen.

2010-01-29 @ 11:00:41
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0