Dagens uppmuntran

Hej alla,
här kommer ett sent inlägg från en trött mammaxtre.



Efter en krävande arbetsdag var det härligt att inleda kvällen i en ishall. Melker, vår egna maskot syns i bilden ovan. Dock kikade han INTE på matchen. Urtrist och tråkigt tyckte han att det var.



Härligt att inleda kvällen i en ishall skrev jag ovan, det menar jag verkligen. Match mot Huddinge i Björkängshallen. En mycket bra match med bra fart. Resultatet blev också bra, vinst till SSK med 1-2. Vinst är precis vad dessa grabbar behöver. Skönt att få koppla bort jobbet för en stund och istället ägna sig åt ishockey :-)



Dagens uppmuntran kom idag från kärleken. Han överaskade mig med att köpa detta Wii spel till mig.
Jag har velat haft detta spel länge, men inte unnat mig. Tack, tack!

Nu är klockan sen och jag avslutar kvällens inlägg med ett Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0