På hal is

God lördagskväll på er,

Idag stod en massa saker på min "att göra lista". Jag hann inte med allt som stod på den. Men har hunnit med en hel del ändå.



Melker fick ett par skridskor av sin farbror Ante i julklapp. Dessa invigdes idag. Melker som endast åkt skridskor en gång tidigare (förra vintern) var så otroligt duktig. Jag chansade på att jag inte skulle ramla. Var rädd för att ramla då min svanskota ännu inte läkt. Jag kunde bara inte låta bli att åka skridskor med Melker och Kärleken. Allt gick bra, jag ramlade inte.



Melker på hal is :-)



Efter skridskoåkning for vi till Telgerinken och såg Marcus med sitt SSK förlora med 1-2. Flemingsberg vann. Jag tror de vann för att de inte vågade annat. Tränaren var en fullständig idiot i båset. Han skrek på sina spelare och var banne mig ELAK mot dem. - Era fån! - Spela ishockey nu för fan annars kan du gå av isen!
Elakheterna haglade, lika så utskällingarna. Tränaren borde skämmas!

Väl hemma igen efter en liten tour till Kungenskurva blev jag så glad då Malin hade städat entréplan. Åh vad tid hon sparade mig genom att hjälpa till med städningen. Tack!

Ikväll har jag och männen i familjen spelat bowling (wii). Kan meddela att jag vann två serier av tre :-)

Nu borde jag och Kärleken, trots att klockan är kväll, påbörja matlagning då vi får gäster imorgon med anledning av att Melker fyllt år. Frågan är om vi orkar...

Må så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0