Modershjärtat

Efter arbetsdagens slut skyndade jag mig hem till vårat älskade radhus. Jag packade min väska för en utflytt till landet. Malin kom förbi för att hämta diverse saker. Hon bor fortfarande hemma. Men,  är aldrig hemma :-)



Efter att ha varit social med henne var det dags för mig att köra till hockeyträningen (barmark). Under tid för träning passade jag på att åka hem till makarna Jönsson-Kilström.



Hemma hos dem blev jag bjuden på en utsökt middag. Alltid när jag åker hem efter att ha varit hos dem har jag tankat energi. Så även ikväll. Tack snälla ni!

När jag hämtade upp Marcus efter avslutat träningspass var det dags för oss att åka till landet. Härligt så härligt!

Väl framme på landet har jag pysslat med lite av varje. Jag har nattat min lillfis som var vaken när jag kom. Han hade saknat mig sa han. Det värmer modershjärtat.

Nu är det dags för mig att göra kväll. Det är trots allt arbetsdag för mig imorgon...

Kommentarer
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

vad härligt att ha ett land att åka till på sommaren, & helst eftersom du kan spendera tid där med människor du älskar.

Vänner är själens näring tycker jag!

Puss<3

2010-07-01 @ 10:33:14
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Vänner är själens näring tycker jag. Hoppas att du får en mysig dag & en fin helg på landet.

Kramisar<3

2010-07-01 @ 10:35:04
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0