En snabbis



Jag valde att åka en snabbis till landet efter jobbet. En oerhörd fördel att ha landet någorlunda nära.
Denna fina tavla finns att köpa i möbelvaruhuset "Trosa Möbler". En ganska rörig möbelaffär, som har så mycket roligt. Skenet bedrar.. Tavlan skulle passa hos oss på landet.



Trosa ån. Så fint att jag riktigt njuter av miljön. Jag insöp atmosfären inne i Trosa innan jag åkte ut till landet.



Många fina båtar passerade tomten ikväll. Vi åt middag utomhus. Härligt att äta ute och samtidigt njuta av förbipasserande båtar. Livskvalitet.



I denna fågelholk bor en liten flugsnappare familj. Som det kvittrar från denna holk. Mamma och pappafågel har massor att göra. De flyger och far för att mätta sina små.



Detta fina fågelbad fick jag i födelsedagspresent av fina Marie KJ. Den har jag ikväll fyllt med vatten och placerat ut i närheten av fågelholken.



Efter att ha umgåtts och gosat med två av männen i mitt liv (den äldsta och den yngsta) som redan flyttat ut till landet över sommaren, var det dags för mig att åka hem till den tredje mannen i mitt liv. Nu sitter han och jag tillsammans i soffan. Det är fotboll på tv. Jag har en dator i knät och han har sin Ipod touch i sin hand.

Jag såg: Benny Andersson (Abba Benny) i Trosa. Han smälter in bland alla andra vanliga människor. Ingen kan se att han är en mångmiljonär. Lite coolt.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Fina, fina bilder. Och visst är det skönt att ibland bara få vara med ett barn i taget.



Men jag kan inte låta bli att fundera på om jag skulle smälta in lika bra i Abba Bennys hemmiljö, bland alla dollartecken... :D :D



Kramkram

Ullis

2010-06-22 @ 02:27:27
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: sandra med tre ungarna

Vi har husvagnen oppställd oxå ganska nära. Skönt att kunna köra fram och tillbaka som man vill.



Benny! Ja det var coolt:)!

2010-06-22 @ 09:10:11
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: 2BarnsMamman

Så mysigt det ser ut! Vad lyxigt att kunna njuta av lite lantliv även när man jobbar! Kram kram

2010-06-22 @ 12:27:04
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Ullis, det rä så sant att det är bra att umgås med ett barn i taget ibland. Du hade säkert passat in hos Benny :-)



Sandra, närheten underlättar sannerligen. Eftersom jag var en Abba tjen så var det lite roligt att se honom.



2barnsmamman, det är toppen att jobba och sedan åka till landet och bara vara. Klar skillnad mot att åka hem.



Ha det bra tjejer!

2010-06-23 @ 06:48:59
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0