Halleluja

Jag sitter vi mitt köksbord och pustar ut för en stund. Har baksidan kvar att vattna. Därefter bär det iväg mot landet. Jag pustar ut därför jag känner mig helt slut efter att:

Ha vaknat 04.30 imorse och inte kunnat somna om.
Ha arbetat med betoning på arbetat, en hel dag.
Ha åkt hem.
Ha kört grabbarna till träningen.
Ha åkt till IcaMaxi och handlat inför morgondagen tillsammans med ALLA andra.
Ha åkt för att hämta grabbarna efter träningen.
Ha kört Marcus till tågstationen.
Ha kört hem hockeykompisen Elias.
Åkt hem.
Vattnat framsidan och packat det sista.

Nu snart, är jag färdig att åka till landet. Jag tror att jag kommer att uppleva ett hallulejuamoment när jag väl är framme :-)

Tre dagars ledighet stundar. Fasiken vad skönt det skall bli!
Dessutom vet jag att Kärleken gjort iordning en tallrik med mat, bara för mig att värma när jag kommer fram. Halleluja!


Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Ja herre gud, säger jag!! Det var en aningens späckat schema, och tyvärr känner jag igen mig. Men det först när jag ser andra stressa omkring som jag inser att precis så gör jag också...



Nu är du välförtjänt av mat, rast och ro.



Hoppas du får en jättefin midsommarhelg med familjen!



kramkram

Ullis

2010-06-24 @ 21:14:23
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: Maribella

Å nej du...ALLA andra var inte och handlade med dej!! För minst 10 000 var där på fm när jag var där!!



Jag önskar dej och din familj en fantastiskt skön midsommarhelg!

Och, du ska väl med till Balencia?!?



Kram

2010-06-24 @ 21:37:04
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0