Järnsjua



Väl hemma från jobbet var det i princip bara för mig att vända för att köra grabbarna till träningen. Jag valde att slå ihjäl väntetiden genom att åka till Södertälje Golfklubb för att slå några bollar på rangen. Jag hade min järnsjua med mig. Några bra slag och många dåliga lyckades jag ådstakomma :-)

Två somrar i rad har jag haft samma mål. Nu blir det ännu en sommar med samma mål (suck!)
Jag vill bli av med mitt 36 + handikapp. Jag vill bli med officiellt handikapp. Problemet är att jag måste nöta och nöta för att nå det målet. Att nöta tar tyvärr för mycket tid. Tid som jag inte riktigt har. Men jag vill, jag vill.....



Denna söta är numera uppäten. Jag hade några röda fina smultron som var mogna att ätas. Melker är på landet varför jag bjöd grannbarnen Max och Maja på en varsin. Nu får vi vänta på att resten av de jag har i rabatten mognar. 

Åh, vad klockan redan hunnit bli mycket. Tiden räcker inte till.....

Kommentarer
Postat av: Grodmamman

Innan vi fick sonen -98 så spelade jag också golf. Jag hade också som mål att få officiellt handikapp och det lyckades jag med. Hade väl 30 som bäst. Nu finns inte tiden till golfen, men om några år kanske både jag och maken kan ta upp våra golfkarriärer igen!:)

Kram

2010-06-23 @ 21:47:38
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0