Kobben











Vi har haft en underbar dag i sommarsolen. Vi packade en kaffekorg och även den bärbara grillen. Vi tog båten till en av våra favorit kobbar. Där har vi tillbringat denna söndag. Vi har solat och fiskat. Ätit lunch och haft det mycket bra.

Nu skall jag snart åka hemåt. Hem till radhuset och Marcus. Kärleken och Melker blir kvar på landet. De har semester. Snart flyttar även jag och Marcus ut till landet. Det ser jag fram emot.

Ha det gott alla mina läsare och tack för att ni hittat hit.



Kommentarer
Postat av: Maribella

Åh, en aldeles egen kobbe!!



Vill du ha infp ang Balencia, så maila mig [email protected] så vidarebefodrar jag mail från Åsorna - om inte Marie KJ gjort det redan!



Kram

2010-06-27 @ 21:17:57
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Marie

Vilka underbara sommarbilden, den sista är helt underbar! En fin bild att spara....



Vill också passa på att tacka för dina alltid så rara ord hos mig, de värmer!

Ha det gott, kram Marie

2010-06-27 @ 21:48:08
URL: http://hemochharmoni.blogspot.com/
Postat av: Garbo och jag

Fantastiskt fina bilder. Du måste vara supernöjd med nya kameran?



Skönt när även du får semester så att du slipper åka hem till stan på söndagarna.



Själv har jag semester om tre veckor, ska bli så skönt!



kramkram

Ullis

2010-06-28 @ 00:47:37
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: mammaxtre

Maribel, de som hinner till kobben först får ha den för sig själv. Då får man en alldeles egen kobbe för en dag :-) Jag har fått mailet. Jag funderar.



Marie, vad roligt att du tyckte om en av bilderna lite extra.



Ullis, Jag är supernöjd med kameran. Lycklig som ett litet barn. Jag arbetar också tre veckor till. Sen är det semester. Jag längtar.



Tack tjejer för att ni lämnat kommentar. Detta uppskattar bloggerskan.

2010-06-28 @ 22:17:28
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0