Rastlös

Idag har jag vilat mig. Främst i en solstol. Först utan en bok och sen med en bok. Jag läste ut en bok som jag påbörjade en gång för länge sedan.

   

Denna pion hände det massor med under min stund i solen. Se på bilderna så förstår ni vad solen betytt för denna pion idag. Härligt!



Rastlösheten kom smygande och längtan och väntan på barnen blev lång. Lite för lång tid att vara ensamen för mig tror jag bestämt. Eller så måste jag bli bättre på att ta tillvara på tiden. Har svårt att unna mig att vara lat. Därför gjorde jag avstickare med strykjärnet. Var tvungen att döva någon form av dåligt samvete = sjukt.

Under eftermiddagen fick jag sällskap av en urgullig liten Maja. Hon trivs bra hemma hos oss och stod och ropade utanför våran grind, hon ville bli insläppt :-)

Nu är de hemma igen. Båda mina söner. Nu skall jag ägna kvällen åt dem.

Må så gott all ni som hittat hit.

Kommentarer
Postat av: 2BarnsMamman

Härligt med lite ensamtid även om det ibland kan vara svårt att njuta av den till fullo! Hoppas du har en mysig kväll med dina killar! Kram kram

2010-06-06 @ 20:54:38
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Marie KJ

Jag älskar pioner (och söner)!

2010-06-06 @ 21:32:04
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0