Studentmottagning

Nu är jag hemma efter att ha varit på en trevlig studentmottagning hemma hos familjen Borg. Finaste Mickela som jag känt i hela hennes liv tog studenten idag. Jag är så stolt över henne. Hon har gått ut gymnasiet med bra betyg. Vid sidan av kämpandet med att få bra betyg har hon dessutom tagit körkort.

När Mickaelas pappa Henrik höll ett fint tal till henne ikväll då kom mina tårar. När hennes morfar Hans höll ett fint tal då kom det änfler tårar. Jag är inte en i familjen. Men ändå känner jag mig som en familjemedlem. Det är härligt!

Nedan följer några bilder tagna ikväll.







Mor och dotter



Barndomskamrater. Min Malin och Mickaela.

Tack snälla familjen Borg för en trevlig kväll.Tack till er, men också till Gunilla, Tomas, Maggan, Hans,
Katarina och Daniel för att ni alla får mig att känna mig som en i familjen.

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Maribella

Vilken fin skylt, och student förståss!



Jag blir ofta rörd av tal, spelar ingen roll om det är till mej eller någon annan. Eller ens i verkligheten - hur mycket kan man inte gråta över fina tal på TV??

Men, jag tycke det är en gåva att vara känslosam, man får ju uppleva mer än andra då!



Kram

2010-06-09 @ 10:05:21
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: [email protected]

Lilla gumman, det är snarare så, att när du inte är med, så är det någon som saknas. Visst hade vi trevligt i går? Huvudpersonen i fråga är helnöjd.

2010-06-09 @ 19:03:50
Postat av: 2BarnsMamman

Vilken fin student! Känns som evigheter sen man själv tog studenten...



Ha en fin kväll! kram kram

2010-06-09 @ 20:48:40
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Maribel, då har jag en gåva :-)



Gunilla, vad rar du är. Tack snälla! Bra att studentskan är nöjd med sin dag.



2barnsMamman, tack för kommentar.

2010-06-09 @ 23:22:43
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0