Västerljung

Glad midsommar kära bloggvänner!



Dessa blommor fick vi av familjen Westberg när de dök upp imorse för att fira midsommar tillsammans med oss. Max var redan här då han kom ut redan igår kväll.



Sedan Melker kom till världen har vi åkt till Västerljung för midsommarfirande. Så även idag. Här ser ni Melker i hoppborgen.



Här ser ni Melker lägga en straffspark.



Här ser ni Melker och Max sitta i förarsätet på en brandbil.



Här ser ni en del av mig med Max och Melker. Vi står i kön för att åka karusellen tekopparna.



Lilla Maja med sin pappa Robert.



Flyguppvisning.



Denna bild lyckades jag inte att rotera. Midsommarstången som vi i år inte dansade kring. Grabbarna var upptagna med annat skoj. Västerljung är att rekommendera. De har alla möjliga olika aktiviteter. Detta för både stora och små.



Denna båt var en av många som passerade tomten denna dag.



Maja med sin mamma Anne-Marie. Vi har kopplat av och ätit en god middag. Några har fiskat och någon har badat. Vi har haft en toppenbra dag. Nu har familjen Westberg åkt hem. Max, han stannde kvar :-)



Jag älskar min nya systemkamera. Zoom objektivet till kameran har öppnat en ny värld för mig. De tre sista bilderna i detta inlägg är tagna med min gamla kamera, övriga är tagna med min nya.

Må så gott




Kommentarer
Postat av: Garbo och jag

Vilken härlig, härlig dag ni ser ut att ha haft! :-) Vilka roliga minnen för barnen att tänka tillbaka på när de blir stora.



Jag förstår om du är helnöjd med din nya kamera. Man ser helt klart skillnad på bildkvalitén.



Kramkram goa vän

Ullis

2010-06-25 @ 23:17:48
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: Ensamma mamman

Hoppas att ni hade en underbar midsommarafton. Kram!

2010-06-26 @ 11:55:20
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Maribella

Du är ju på väg att bli en riktig mästerfotograf! Kanske dax för karriärbyte?



Vilka fina bilder från Västerljung, midsommar är en fin tradition att hålla hårt på!



Kram

2010-06-26 @ 16:10:21
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Vilka härliga bilder!Jag önskar mig ett nytt kamera objektiv med bra zoom till min kamera, det blir sååå fina bilder :-)



Svar ang allt mitt bakande.. Ja.. jag bakar en himla massa, typ varje dag, som terapi för mig :-) Det är ju så kul & gott :-)



Kramar till dig!!

2010-06-26 @ 19:06:30
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0