Före och efter

Hallå där,

jag har ofta "för" höga förväntningar på helgerna i sin helhet. När helgerna lider mot sitt slut slås jag ofta av just detta. Redan nu denna lördag kväll vet jag dock att jag inte kommer att ha den känslan i min kropp imorgon kväll.
Min lördag har varit helt perfekt. Ingen känsla av stress. Har fått massor, med betoning på massor gjort. En fika hemma hos familjen Westberg har vi också hunnit med. Inte behövde jag åka och städa Scaniarinken heller, det blev inställt.  Idag har jag till stor del ägnat mig åt att skapa ordning i vardagsrummet. Jag är så nöjd och så lättad av resultatet :-)



Före



Efter



Nu kan jag äntligen ha mina fina saker framme igen.



En bild på en nyduschad vattenkoppa. Natten som var, var ingen höjdare. Inför denna natt har vi rustat med kylbalsam och Clarityn.

Nu skall jag koncentrera mig på melodifestivalen, och två av mina herrar som håller mig sällskap i soffan.

Trevlig kväll önskar jag er alla.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Men JÖSSES vad Melker är lik Marcus på detta foto! Ha en bra lördagkväll vännen och BERÄTTA vad som händer med din spark i baken!

2010-03-06 @ 21:06:45
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Vad fint det blev i vardagsrummet, förstår att du blev nöjd. Jag vet inte om Otrivin och Tavegyl ärtvå olika märken av samma medicin, men mina barn har fått Tavegyl mot vattkoppor och det verkar ha hjälpt en del mot kliandet! Kram

2010-03-06 @ 21:55:59
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Vad fint det blev...vilken skillnad...

Åh lilla killen vilka koppor han har..håller tummen för att han snart är bättre igen.

Många kramar<3

2010-03-07 @ 11:17:07
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Maribella

Det blev verkligen jättefint i rummet!!

Så smakfullt!

2010-03-07 @ 19:42:27
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Marie KJ, vad roligt att du tycker mina söner är lika varandra. När det gäller sparken i baken, får du allt vänta :-)



Gisela, Otrivin är receptfritt vilket Tavegyl inte är. Natten som var, var ingen höjdare. Han har skrikigt rakt ut av smärta. Hoppas Otrivinet och kylbalsamet hjälper bättre inatt. Kul att du tycker att det blev fint i vardagsrummet.



Frida, tack snälla för kommentaren.



Maribella, vad glad jag blir att du tycker det blev fint. Omdömet "smakfullt" från dig som den expert du är, tar jag som en komplimang. Tack!

2010-03-07 @ 20:23:08
URL: http://mammaxtre.blogg.se.se
Postat av: mammaxtre

Gisela, jag menar Clarityn, inte Otrivin. Blir så trött på mig själv..

2010-03-08 @ 20:09:22
URL: http://mammaxtre.blogg.se.se
Postat av: Lollo Down Underlo

älskar före/efter bilder & vad FINT ni hat det !!!

Jag som älskar inredning & så vart helt Såld på tv bänken, letar jusst nu efter något men somvanligt här svårt att finna.

Stackars liten son dock, men nu är det ju klart slipper han ju den sjukdommen iallafall. & hoppas alla andra med.

2010-03-15 @ 04:23:43
URL: http://pingvinfamiljen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0