Malin på jobbet



Idag efter att ha varit och marknadsfört mig själv i en jobbintervju (tror det gick bra) valde jag att överskaska Malin genom att besöka henne på jobbet. Malin tillbringar inte så hemskt mycket tid hemma. Nu finns det en Stefan i hennes liv vilket gör att hon är änmer sällan hemma. Därför passade det bra att besöka henne på jobbet. Lunch och latte bjöd hon på. En mysig stund, bara sådär.

Jag hämtade Melker och Max tidigt på dagis idag. De har lekt utomhus men poppar nu musik så det står härliga till i Melkers rum.

Ikväll är det hockey som gäller. Träningsmatch mot Djurgården. 3x20 min med spolning efter varje period. Träning inför cupen som är under hela påsken.

Solen är på besök = me like.


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vilken vacker dotter du har! Klart du får jobbet, frågan om du vill ha det :o)

2010-03-30 @ 16:42:13
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0