Plöstligt

Plötsligt är jag ensamen hemma. Märklig känsla att vara ensamen, händer typ aldrig. Vet knappt hur jag ska hantera ensamheten. Dock skall jag passa på att ta tillvara på ensamheten. Dammsuga är ett måste. Därefter skall jag till Skärholmen för att göra ärenden i lugn och ro. Beroende på vad klockan blir kanske jag hinner njuta av en god bok eller så under eftermiddagen. Herrejösses, plötsligt förstår jag att jag har egentid :-)

Kvällen skall jag inte tillbringa i min ensamhet. Den skall jag tillbringa med tjejligan. 

Må så gott




Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Låter underbart. Fånga dagen nu (och skit i dammsugarn)!

2010-03-27 @ 11:58:17
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Hem och Lycka

Det kan vara skönt att vara ensam ibland..



kram Mia

2010-03-27 @ 16:32:18
URL: http://www.hemochlycka.se
Postat av: Lollo

Visst e' det svart, jag har haft snudd pa samma i helgen, vanjer mig visst aldrig, darav har jag helatiden atervant hit da barnen valt att stanna...

strunta idamsugningen, vet hur det ar :O) jag ar lika hopplos !

Hoppas kvallen vart jatte kul !

Kram lollo

2010-03-28 @ 08:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0