Igår kväll



Igår kväll bjöd Sirpa tjejligan på middag. Hon bjöd oss på en fantastisk trerättersmiddag med goda drycker därtill. En sak är säker, Sirpa skulle kunna delta i tv-programmet Halvåtta hos mig. Det var vi alla överens om. Hon kan laga mat våran Sirpa.



Marie B, Viktoria och Helene med bubbel iglasen.



Anders (Sirpas make) som vågat sig hem efter att ha hållit sig borta under kvällen. Viktoria (mina söners gudmor) och värdinnan Sirpa.



Marie B. som var så snäll och såg till att jag fick skjuts både till- och från tjejmiddagen.

För er som inte vet så har tjejligan hållit ihop sedan gymnasietiden. Karren ingår också men hade tyvärr förhinder ikväll. Jag är lyckligt lottad som har dessa kvinnor i mitt liv. Tack Sirpa och tjejer för en trevlig kväll.

Kvällens reflektion: 40 is the new 20. Vilka snygga vänninor jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0