Imorgon

Hej på er,

Min mascara är vattenfast. Det visste jag inte innan, men efter den här arbetsdagen vet jag.
Min hjärna går på högvarv. Denna dag har fullständigt sugit musten ur mig. Jag känner sorg fastän ingen har dött.

Imorgon ska jag vara hemma med min Lillfis som fortfarande har koppor som inte torkat.
Imorgon ska jag rensa hjärnan genom att bl.a. städa här hemma.
Imorgon ska jag hämta energi genom egentid med vattenkoppan.
Imorgon ska jag fortsätta resan med att mentalt förbereda mig på vad som komma skall.
Imorgon kommer jag förmodligen att gråta en skvätt.
Imorgon ska jag samla kraft inför kommande arbetsvecka.

Men nu, nu ska jag duka av efter middagsmaten. Jag har tvätt att hänga. Därefter blir det en tur till Ica Maxi.
Avslutningsvis ska jag hämta hockeygrabbarna på Scaniarinken.

Till dig Niclas (om du mot förmodan läser detta) så vill jag tacka dig, för du vet vad.




















Kommentarer
Postat av: Mor Duktig

Hej!

Mer likheter än du anar... Jag har haft full insyn i Täljes hockeyvärld och jag var också i Skäris i helgen :-)

2010-03-10 @ 20:18:14
URL: http://morduktig.blogspot.com/
Postat av: Marie KJ

Njut av att vab:a! Jag önskar nästan jag kunde vab:a någon gång, behövde nästan aldrig göra det. När jag blir farmor ska jag baskemig ta igen det :O)Bara vara med en liten sjuk en. Läsa och kanske sova middag ihop. Baka eller mysa i soffan.

2010-03-10 @ 21:07:13
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Älskade Lotta! Jag håller tummarna om att du kan få sova bra i natt och att din vab dag ger dig energi. Kram

2010-03-10 @ 22:04:42
Postat av: Hem och Lycka

Låter som du inte är helt på topp, hoppas du hittar lite energi snart!



kram Mia

2010-03-10 @ 23:08:59
URL: http://www.hemochlycka.se
Postat av: Sofia

Tack för alla rara kommentarer hos mig, det värmer ska du veta!:-) Ha en fin dag! Kram Sofia

2010-03-11 @ 09:00:28
URL: http://signe-1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0