Tantvarning

Hej på er bloggvänner,

precis när man börjar komma ned i varv och njuta av ledighet är det dags att förbereda sig för en ny arbetsdag. Min helg är jag nöjd med varför det blir med lätta steg jag går till jobbet.

Morgonen inleddes med Vasaloppet och en härlig grötfrukost. En bra början på en bra dag. Malin passade Melker en stund under dagen så jag och Kärleken fick möjlighet att åka bl.a till Skärholmen.



På MQ i Skärholmen unnade jag mig denna fina kofta. Den satt perfekt på mig och jag är så glad. Malins ansiktsuttryck när hon såg mitt inköp talade sitt tydliga språk, Tantvarning....  
 


Här har ni min dotter på bild i nyinköpta jeansleggings. Trasiga????
Ingen tantvarning där inte. Hur man nu kan köpa trasiga kläder? Den frågan kanske också betyder tantvarning :-)



En sväng på Mio hann vi också med innan hemfärd. Där blev vi med nya kuddar och även denna fina lampa. Lampan hänger nu över matsalsbordet i vårat vardagsrum. Nöjd så nöjd är jag. Vi hade spenderbyxorna på oss idag. Hade självklart annat smått och gott med oss hem :-)
Ibland är det härligt att få shoppa. Idag var det extra härligt då jag sällan får möjlighet tll shopping nuförtiden.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Haha. Heja tanten!

Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Hihi jag var tant härom veckan när jag var ute på krogen & insåg att alla andra var minst 10 år yngre hahaha..

Kramar<3

2010-03-08 @ 20:39:14
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Frida, och jag som är mycket äldre än dig. Jag går förstås inte på krogen :-)

2010-03-09 @ 06:46:27
URL: http://mammaxtre.blogg.se.se
Postat av: Lollo Down Underlo

min ena tjej Jennie född -91 har också köpt sig trasiga Jeans för julklapps pengarna...

muttrar* skulle ha handlat till henne :O)

2010-03-15 @ 04:19:49
URL: http://pingvinfamiljen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0