Båttur på fm och Anna på em

Imorse gick vi alla upp i bra tid. Vi ville få ut så mycket det bara gick av dagen innan det var dags för att lämna landet för denna gång. 
 


Så länge det inte regnar är det alltid trevlig med en båttur. I förmiddags tog vi premiärturen för säsongen. 
På bilden ser ni Melker med sin farmor. I vår familj är det inte bara jag som tycker om att ha med kameran överallt, så även Melker.





Fina hus passerades under vår tur med båten. Här ser ni ett av många.



Fina båtar hade vi sällskap av på havet.



En kikare är trevligt att ha med sig när man åker båt. Det visste Melkers farmor. Tur för Melker :-)



Efter en god lunch på landet åkte vi till Scaniarinken för att lämna av Marcus som hade träning. Därefter åkte vi hem till familjen Lindmark-Andersson för att fira Anna som fyller år imorgon.



Färdigfikade valde Saga-Lee och Melker att hoppa på studsmattan.

På vägen hem från familjen Lindmark-Andersson passade Kärleken på att visa mig en tomt i Viksberg som är till salu. Jorå, den var fin.

Nu är vi hemma i radhuset igen. Helgen har varit toppenbra och skall avslutas i soffan framför tv.n.

Hoppas ni också haft det bra.

Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Jag åker gärna båt lite lugnare, är inte mycket för snabba båtar. ;)



LiseLotte

2010-05-16 @ 21:07:00
URL: http://liselottesjodin.blogspot.com/
Postat av: Grodmamman

Härligt med båttur!

Är ni på gång att bygga nytt hus?

Kram

2010-05-16 @ 21:28:12
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Nena in da USA

Vad underbart med alla bilder från Trosa, tack för att du visar dem! Längtar hem när jag ser havet och den underbart vackra naturen och aktiviteterna på "byn"... Härligt att ni äntligen fått uppleva skön värme också!

Ha en bra vecka!

2010-05-17 @ 06:12:28
URL: http://indausanda.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Liselott, hariga jag skulle vara orolig över att Lillfisen skulle flyga överbord om vi skulle köra för fort. Lagom är väl bäst :-)



Grodmamman, min sambo drömmer om att vi ska bygga hus. Tanken måste mogna hos mig. Har man barn som går i skola och har aktiviteter och är 15 år är det inte bara att... Fortsättning följer :-)



Nena in da USA, vad roligt att du uppskattar bilderna. Tänker ofta att det blir för många bilder i mina inlägg. I lördags blommade Trosa upp vill jag lova. Då hade turister och sommargäster hittat dit igen. Ha det gott

2010-05-17 @ 06:18:27
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0