Erik

Ännu en mycket bra dag har jag haft. En härlig dag med sommarväder.





Efter frukosten, som vi åt utomhus, åkte vi till Vagnhärad  för att handla i ladan Hulo. Melker behövde sandaler och badbyxor. Jag åkte inte lottlös därfrån. Det kan ni utläsa av bilderna ovan. Blev så förtjust i dessa blåa och vita skor. Åker ni förbi Vagnhärad kan jag rekommendera er att svänga in för ett besök i denna lada.



Här sitter en sur tonåring, en golfsugen sådan.



Båttrafiken har varit tät denna ljuvliga sommardag.



Lunch bjöds det på utomhus.



Efter lunchen for vi till Järna för att fira Melkers kusin Erik som fyller 17 år idag. På bilden ser ni honom med sin lillasyster Matilda.



Melkers kusin Emilia med sina föräldrar.



Till barnens stora lycka var studsmattan framme.

Nu är vi hemma på landet igen. Marcus har vi släppt av vid golfbanan. Han skall hämtas senare ikväll. Förmodligen kommer det vara en gladare tonåring  som jag hämtar hem.

Jag sitter ute och bloggar. Solen är fortfarande framme. Snart vankas en enklare middag. Lördagsmys är också utlovat. Efter middagen väntas således chips :-)

Ikväll blir det normaltid för läggdags för dessa två.  Max och jag skall åka hem tidigt imorgonbitti. Han skall hem till de sina och jag skall gå på konfirmation. Marcus skall vi förstås släppa av vid golfbanan :-)

Må så gott alla ni som hittat hit.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Snygga skor! Själv har jag svårt för platta skor (fötterna ser ju så STORA ut) Underbara sol, sluta inte skina!

2010-05-22 @ 19:36:42
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder du visar!:-) Ha en fin kväll!



Kramkram Sofia

2010-05-23 @ 17:58:10
URL: http://signe-1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0