Föräldrarmöte



Mina doftrankor blommar för fullt. Detta gör mig så glad. Att jag lyckas igen med att få dem att blomma om, det är vad som gör mig glad.

Kom hem från jobbet i vanlig tid. Hann endast byta kläder innan det var dags att ge mig av igen. Föräldrarmöte i hockeyn stod på kvällens agenda. Ett möte som blev till en påminnelse om att våra pojkar som nyssens var småglin nu är stora. Det är på allvar nu, ingen lek. Jag är glad så länge Marcus väljer att fortsätta att spela ishockey.

Väl hemma från mötet hade Kärleken gjort i ordning en tallrik med middagsmat till mig. Var bara till att värma i micron. Det blev en sen middag för mig ikväll, men vad det var gott!

Nu är det dags för mig att säga natti natti




Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jag vill inte ta glädjen i från dig vännen men doftrankor blommar om nästan hur illa/bra man sköter dom ;o)

2010-05-04 @ 12:03:37
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Mammaxtre

Marie KJ, tack för skrattet du gav mig genom din kommentar. Förstås frågade jag kvinnan i blomsteraffären när jag skulle inhandla växter till mitt köksfönstret, om tåliga växter. Men jag är glad ändå, fastän de är lätta att sköta :-)



Stor kram till dig vännen

2010-05-04 @ 17:28:15
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0